وضعیت شهرستان گچساران قرمز است و روند بیماری کرونا در این شهرستان سیر صعودی دارد.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 15 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون چهار هزار و ۵۵۱ مورد آزمایش کرونا در شهرستان گچساران گرفته شد که تست ۴۲۴ نفر مثبت بوده است.
آرین غلامیان افزود: هم اکنون وضعیت گچساران قرمز است و روند بیماری کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان از حالت نزولی خارج شده است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران با بیان اینکه روند پذیرش بیماران در دو بیمارستان معین کرونایی گچساران رو به افزایش است افزود: در دو هفته گذشته بیمارانی از سنین مختلف در بخش‌های کرونایی گچساران بستری شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز با بیان اینکه سیر مبتلایان به کرونا در گچساران صعودی است، گفت: همسایگی با خوزستان و قرار گرفتن گچساران در مسیر خوزستان به مرکز و شرق کشور باعث شیوع کرونا در این شهر شده است.
بانشی با بیان اینکه وضعیت در گچساران خطرناک هست افزود: اگر روند کنترل نشود وضعیت بحرانی می‌شود.

بانشی از مردم خواست با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم از تجمع در بازار و دورهمی و خرید خودداری کنند تا بیماری کنترل شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: این موج جدید شیوع کرونا، موج سوم در گچساران و موج دوم در استان است.
فرماندار گچساران نیز از اجرای محدودیت‌ها در این شهرستان خبرداد و گفت: همه مراکز اقامتی گرشگری پارک‌ها و بقاع متبرکه تعطیل است.

اتابک اضافه کرد: ورودی و خروجی‌های شهرستان کنترل می‌شود و بزودی همه خودرو‌های غیر بومی از مسیر کمربندی باید ادامه مسیر بدهند و حق ورود به شهر ندارند.
معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه ستاد کرونا زمان خریدن برای کادر درمان است و نباید اجازه بدیم کار به بیمارستان‌ها برسد.

اذر صفایی افزود: همه اعضای ستاد مقابله با کرونا باید با همدلی و تلاش مضاعف و عمل کردن به وظیفه خود اجازه ندهیم کرونا شیوع پیدا کند.
وی اضافه کرد: اگر فاصله اجتماعی رعایت شود دورهمی‌ها کم شود تجمعات پرهیز شود قطعه کار کادر درمان راحت‌تر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار