رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد:
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری ۴ رویداد جدید کارآفرینی در هفته جاری ویژه جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی در حوزه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 15 March 2021

برگزاری 4 رویداد جدید کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه در سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان علی منصفی راد گفت: مجموعه رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و... ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در هفته جاری 4 رویداد شامل یک کارگاه آموزشی فن بیان و مهارت های ارتباطی، دو رویداد صندلی تجربه با عنوان آشنایی با مشاغل خانگی در حوزه چرم دوزی، و کارآفرینی در حوزه بیمه و همچنین یک رویداد دیدار با عنوان بازدید از شرکت آنتی ویروس شید افزار، کارآفرین موفق در حوزه نرم افزارهای کاربردی مبتنی بر تلفن همراه برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در هفته گذشته نیز دو رویداد از سلسله رویدادهای کارآفرینی در حوزه طراحی نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه و کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک با حضور اساتید و کارآفرینان برتر کشوری در این دو حوزه برگزار شد که از اساتید و کارآفرینان برتر کشور در حوزه طراحی نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین مؤسس و بنیانگذار استارتاپ چیگل(پلتفرم فروش اینترنتی بین المللی) به عنوان میزبان و سخنران حضور داشتند.

منصفی راد اظهار کرد: مجموعه رویدادهای کارآفرینی در قالب کارگاه های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی و همچنین رویدادهای «صندلی تجربه» نیز به صورت مجازی نیز از طریق سامانه مجازی amjad.jde.ir/sm جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری رویدادها، می توانند با شماره 33337141 مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار