معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در استان با مشارکت ۳۰۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۷۳ تیم در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 16 March 2021

ابراهیم شکیبا  به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در استان، اظهار داشت: ۳۰۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۷۳ تیم، تا ۱۵ فروردین سال آینده در سطح استان هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ بر تمامی مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند، بازدید و نظارت خواهند داشت.

وی اشاره‌ای به شیوع ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی داشت و گفت: این تیم‌ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ابراز نگرانی از بروز موج جدید کرونا در استان، تصریح کرد: تلاش ما حفظ سلامتی شهروندان با همراهی و کمک خود مردم است.

شکیبا درخصوص برنامه سفر‌های نوروزی، گفت: تلاش بسیاری جهت ممنوعیت سفر به کرمانشاه صورت گرفت، اما ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که فقط در استان‌های نارنجی و قرمز ممنوعیت سفر وجود دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان از مردم خواست که در جهت حفظ سلامت خود و همشهریان از برگزاری مهمانی خودداری کنند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار