ارجمند با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، اذعان کرد: در مجموع تعداد ۱۳ هزار و ۷۶ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 16 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»  به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم تا روز سه شنبه ۲۶ بهمن اشاره کرد و گفت: امروز روند شناسایی بیماران مبتلا به کرونا همچون روزهای گذشته ادامه داشته است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، افزود: متاسفانه روز گذشته شاهد شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم به نسبت به آمار روز گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

 

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، اذعان کرد: در مجموع تعداد ۱۳ هزار و ۷۶ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

ارجمند همچنین تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون را ۳۴ هزار و ۶۷۱ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند.

 

وی به بیماران مبتلا به کرونا که در قرنطینه در حال سپری کردن دوران بیماری خود هستند، اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها ۱۹۱ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به آمار بهبودیافتگان کرونایی نیز اشاره کرد و عنوان داشت: شمار بهبود یافته های مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز تا کنون به ۱۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۲۲ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، ۱۹ بیمار در بخش های عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند به ترخیص ۶ بیمار کرونایی از بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین روز گذشته تعداد ۱۰ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که تعداد آنها از ابتدا تا کنون به ۱۸۲ نفر رسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به ورود واکسن کووید ۱۹ به کشور و واکسینه شدن افراد تا زمانی که پوشش مطلوب ایمن سازی در جمعیت ایجاد نشود؛ رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار