فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرا شدن ۵۰پروژه آبرسانی توسط بسیجیان زنجانی خبر داد و گفت: یک هزار پایگاه بسیج در مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 17 March 2021

 

سردار جهانبخش کرمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: روز پاسدار یادآور ایثار و رشادت افرادی است که با الگو گرفتن از امام حسین‌(ع) و پیروی از فرهنگ عاشورا صحنه‌های حماسی و ایثار را در تاریخ کشور رقم زدند. بنابراین مهم‌ترین وظیفه پاسدار نیز خدمت به مردم و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج جان خود را همانند پزشکان و پرستاران در خطر قرار می‌دهند و برای انجام این کار هیچ انتظاری ندارند، بنابراین فی‌سبیل‌الله در حال کار هستند گفت: برای پاسداری از انقلاب، باید سپاه و بسیج وارد شوند زیرا در هر زمان که نیاز بوده و فتنه‌ای انجام گرفته وارد میدان شده و از نظام دفاع کرده‌اند. با این وجود خدمت به مردم همانند نبرد در شلمچه ارزشمند است چرا که ما عزیز‌تر از مردم نداریم و حتی تاریخ چنین مردمی را به خود ندیده است. مردم در 42 سال اخیر در مقابل تهدید، تحریم و فشار اقتصادی راست ‌قامت ایستاده‌اند بنابراین باید نوکری این مردم را کرد.

فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اخیراً تحلیلگران آمریکایی و اروپایی در تحلیل خود به این پرداخته‌اند که چرا ملت ایران با تمام تحریم‌ها باز هم موفق هستند؟ تصریح کرد: آنان علت آن را همراهی مردم و رهبری مقام ولایت عنوان کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در رزمایش کمک مومنانه نیز صحنه‌های زیبا خلق کردند، بیان کرد: پولی که توسط بسیج جمع و توزیع شده بیش از 128 میلیارد و 500 میلیون تومان شده است. همچنین امسال با تمام مشکلات 580 سری جهیزیه کامل به وسیله سپاه و بسیج تهیه و توزیع شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه ریاست محترم سازمان بسیج که اخیراً در زنجان حضور داشتند 250 پروژه را افتتاح کردند، افزود: 50 پروژه آبرسانی نیز توسط سپاه و بسیج عمدتا با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله آب و فاضلاب در حال انجام است و با روحیه جهادی و عشق مردم امور در حال پیشروی است.

وی گفت: در مبارزه با احتکار در 2 ماه اخیر به ارزش 50 میلیارد تومان به وسیله بسیجیان شناسایی و به اداره صمت و بازرسی اطلاع‌رسانی شده است.

فرمانده‌ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 485 هزار پرس غذای گرم در چند ماه اخیر توسط و سپاه و بسیج پخت و بین نیازمندان توزیع شده است، خاطر‌نشان کرد: بیش از 3 میلیون عدد ماسک نیز در مقطعی که تولید مشکل داشت در 159 کارگاه به کمک دستگاه‌های بهداشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان و پاسداران در زمینه‌های امنیتی، دفاعی، محرومیت‌زدایی با هدایت رهبر معظم انقلاب در تمام صحنه‌ها حضور دارند، گفت: مردم در مقابل این گرانی‌ها که فشار وارد می‌کند راست‌قامت ایستاده‌اند چراکه می‌‌دانند در مقابل چنین دشمنی که با پرچم حقوق بشر همانند داعش در حال جنایت در کشور است باید ایستادگی کرد، بنابراین می‌توان گفت بسیج یعنی همین مردم، سپاه یعنی همین مردم.

وی ابراز داشت: تمام تمهیدات لازم در مقابل جبهه نرم و سخت اندیشیده شده است در جبهه‌های نبرد فرهنگی نیز گردان عاشورا و الزهرا خواهران و برادران فعال است و زیباترین صحنه‌ها را به وسیله بازنمایی فصل شیدایی عملیات والفجر 8 به نمایش گذاشته‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: در مبارزه با کرونا و محرومیت‌زدایی نیز بیش از یک هزار پایگاه بسیج و سپاه فعال است و گردان‌های امداد و نجات نیز گوش به فرمان ولایت در تمام صحنه‌ها که آمادگی لازم را دارند و آماده خدمت به مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار