یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا ادامه رزمایش مواسات در نوروز ۱۴۰۰ است و بر این اساس در استان سمنان این رزمایش در نوروز باقوت و قدرت با هدف کاهش مشکلات معیشتی مردم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 17 March 2021

«مواسات»؛ کار خیری که گویا برای سمنانی‌ها تمام‌شدنی نیست

 

به گزارش تابناک سمنان  اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سراسر کشور و استان سمنان موجب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات معیشتی مردم آسیب‌دیده از کرونا شده است.

رهبر معظم انقلاب نیز بر ادامه این رزمایش در ایام نوروز 1400 تأکید کرده‌اند و بنابراین این رزمایش در سراسر استان سمنان در ایام تعطیلات نوروز اجرا می‌شود.

سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: تاکنون مردم استان سمنان 290 میلیارد تومان به رزمایش مواسات در سطح استان کمک کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با هدف کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان سمنان بر اساس شناسایی افراد نیازمند رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تمامی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در شهرها و روستاها برای مقابله با کرونا سازمان‌دهی شده‌اند و بسیجیان این استان در گروه‌ها و گروه‌های مختلف جهادی در تلاش برای اجرای طرح‌های مختلف نظیر طرح شهید سلیمانی و اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در سطح استان هستند.

خالقیان تأکید کرد: غربالگری محله به محله با همکاری مردم، هیات امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت سازمان‌های مختلف و تشکل‌های مردمی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره انجام تست تشخصی کرونا از مردم در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر استان سمنان گفت: این طرح به صورت روزانه گرفته می‌شود تا بتوانیم با بیماریابی فعال به کاهش شیوع بیماری در استان کمک کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در طرح تشدید اقدامات طرح شهید سلیمانی تعداد بسیجیان از پنج هزار نفر به هشت هزار نفر برای همکاری در طرح افزایش پیدا کرده و تاکنون کاهش چشمگیر بیماران و فوتی‌های ناشی از کرونا را در استان شاهد بوده‌ایم.

طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری مردم و مسئولان در قطع زنجیره انتقال کووید در استان سمنان -19 آغاز شده است.

تمرکز اصلی طرح ملی شهید سلیمانی بر برنامه‌ریزی، هماهنگی و اقدام مشترک مناسب و به‌موقع در پیشگیری از کروناست، سه گام اساسی مراقبت، حمایت و نظارت را در بر دارد و هم‌اکنون با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس در استان سمان در حال انجام است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار