از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا و در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه ۹هزار و ۶۵۰بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا در سردشت توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 17 March 2021

فرماندار سردشت در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با لطف پروردگار به همت خیران و تلاش نهاد کمیته امداد امام(ره) و سپاه سردشت در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب سفره نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری خالی از رزق نبوده و هر ماه با توزیع بسته های معیشتی برکت دار شده است.

اقصی نخشی پور افزود: تا کنون طی مراحل مختلف 9هزار و 650بسته معیشتی به ارزش 40میلیارد و 750میلیون ریال در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 4هزار بسته طی چندین مرحله توسط کمیته امداد شهرستان با چندین قلم کالا شامل گوشت، برنج، خرما، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، شکر، قند توزیع شده است.

فرمانده سپاه سردشت نیز در ادامه بیان کرد: از این تعداد بسته 5هزار و 500بسته طی 16مرحله به ارزش بیش از 28میلیارد ریال توسط سپاه در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده در قالب رزمایش کمکهای مومنانه و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شده است.

سردار غلامحسین محمدی اصل افزود: در آخرین مرحله نیز به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، روز پاسدار و فرارسیدن عید نوروز 150بسته معیشتی به ارزش 750میلیون ریال توزیع می شود.

وی گفت: بسته های معیشتی شامل 8قلم کالا، برنج، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و سویا به ارزش 5میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) تامین که به همت پایگاه های حوزه مقاومت بسیج و بسیجیان سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار