کامران هزارخانی در گفتگو با تابناک:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز گروه‌های جهادی از سراسر کشور در شهرستان سرپل ذهاب جهت خدمت رسانی به این مناطق مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 18 March 2021

کامران هزار خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد نوروز اظهار داشت: بسیج سازندگی استان هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز خدماتی را در راستای رفاه حال همشهریان عزیز ارائه می‌دهد که در سال ۱۴۰۰ نیز اقداماتی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در سال جدید شاهد حضور گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ارائه خدمات آموزشی، رفاهی، عمرانی و فرهنگی خواهیم بود همچنین توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان این منطقه را در دستور کار خود داریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: در قرار گاه جهادی تشکیل شده در سرپل ذهاب گروه‌های جهادی مهمان از سراسر کشور حضور پیدا خواهند کرد و خدماتی را به مناطق محروم و زلزله زده این شهرستان در نقاط مختلف شهری و روستایی ارائه خواهند داد.

هزارخانی بیان کرد: امید است که با خدماتی که در این ایام توسط گروه‌های جهادی ارائه می‌شود گامی در راستای کاهش مشکلات این شهرستان برداشته شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار