فرمانده حوزه بسیج ادارات مزین به نام سردار شهید ناصر قاسمی با اهدای لوحی که به امضای فرمانده پایگاه انصار الرسول (ع) نیز رسیده بود از مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه (ع) این منطقه قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 18 March 2021

قدردانی حوزه سردار شهید قاسمی از مدیر و فرمانده بسیج پخش منطقه همدان

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی این منطقه، سروان پاسدار محمد محمدی طالب و حجت الاسلام محمد زارعی ۲۸ اسفندماه ۹۹ با حضور در دفتر مدیر منطقه و به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت از تلاش‌های ارزنده آقایان امین روستایی و محمدرضا عالمی در راستای خدمت به مردم ولایت مدار استان همدان تجلیل و قدردانی کردند.

بر پایه این گزارش، امین روستایی در این نشست از اجرای موفق مرحله پنجم و جمع‌آوری داوطلبانه و خودجوش کمک‌های مؤمنانه مسئولین وکارکنان بسیجی منطقه همدان خبر داد.

وی افزود: سال ۹۹ متأثر و تحت شرایط شیوع و همه گیری بیماری منحوس کرونا و بروز مصائب وآلامی برای بسیاری از هموطنان و به تبع آن آسیب به کسب و کار‌های فعالان و کسبه بازار همراه بود.
 
وی خاطرنشان کرد: با نشان قراردادن منویات حکیمانه و مهرورزانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله العالی مبنی بر لزوم حمایت تمامی بخش‌های جامعه از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر برآن شدیم تا مدیریت و کارکنان نوع دوست منطقه نیز دست یاری به سوی هموطنان صبور و مقاوم دراز کرده و در ۵ نوبت اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و خرید کالا و تقدیم به نیازمندان را به انجام برسانیم.

روستایی ادامه داد: روحیه ایثار و از خود گذشتگی همراه با عطوفت و رافت اسلامی از ویژگی‌های یک بسیجی بوده که خوشبختانه روحیات کارکنان مومن منطقه بدین خصیصه مزین است. 

گزارش روابط عمومی حاکیست: در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه منطقه همدان نیز با اشاره به این مطلب که رزمایش پنجم کمک‌های مومنانه در زمینه کمک به وضعیت معیشت خانوار‌های مستضعف با همکاری چند پایگاه محلی بسیج محقق شد، کمک‌ها را شامل اقلام و مایحتاج خوراکی و بهداشتی، تأمین اقلام دارویی بیماران خاص، توزیع یک هزار قرص نان صلواتی در محلات مستضعف نشین شهر، تأمین محدود جهیزیه و .. خواند.

محمدرضا عالمی ضمن تشکر از همکاران بسیجی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تأمین حدود ۴۵۰ بسته معیشتی از ابتدای سال و آغاز همه گیری کرونا تاکنون خبر داد و ادامه کمک‌های مومنانه منطقه همدان در سال آتی ابراز امیدواری نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار