استاندار سمنان:
استاندار سمنان بابیان اینکه سمنان در حصار هشت استان کشور قرار دارد، گفت: استان سمنان طی تعطیلات نوروز آمادگی استقبال از مسافران عبوری باهدف مدیریت مقابله با کرونا ویروس را ندارد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 19 March 2021

استان سمنان آماده میزبانی از گردشگران نیست/مدیریت مبارزه با کرونا

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر در بیست و هفتمین نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه سمنان در حصار هشت استان کشور قرار دارد، ابراز داشت: استان سمنان طی ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی و مسافران عبوری باهدف مدیریت مقابله با کرونا ویروس نیست.

وی ضمن بیان اینکه ارتباط با استان‌های مختلف احتمال شیوع کرونا ویروس را در ایام عید بالا می‌برد، افزود: اگرچه مردم استان سمنان افراد مهمان‌نوازی هستند اما برای حفظ جان هم‌وطنان ما آمادگی برای استقبال از مسافران و گردشگران را در این خطه نداریم.

استاندار سمنان بابیان اینکه پنج شهرستان استان بر اساس رنگ‌بندی کرونا ویروس زرد و سه شهرستان آبی است، ابراز داشت: معتقدیم این مهم موقعیت خوبی است تا برای مقابله با کرونا ویروس همچنان در تلاش باشیم از سویی این محدودیت‌ها با کمک یکدیگر باید تداوم یابد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در دست اجرا قرار گیرد.

آشناگر بابیان اینکه چهار مورد کرونا ویروس انگلیسی در استان سمنان با تلاش کادر درمان بلافاصله مهار شد، تصریح کرد: در مقابله با کرونا همکاری بازاریان و خیّران، اصناف، نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و روحانیون و کارکنان دولت و غیره در کنار کادر درمان نیز شایان تقدیر است.

وی بابیان اینکه بالغ‌بر یک سال است که برای مبارزه با کرونا در استان سمنان تلاش می‌شود، افزود: پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی باید مدنظر مردم باشد و محدودیت‌ها نیز از ساعت ۲۱ تا سه بامداد به‌طور جد اجرا خواهد شد تا مجموعه اقدامات صورت گرفته نوید یک بهار خوش را دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار