مدیر شیلات و امور آبزیان استان
18 واحد فرآوری و بسته بندی کنسرو ماهیان در استان اصفهان فعال است.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 20 March 2021

محمدرضا عباسی، مدیر شیلات و امور آبزیان استان اصفهان به فعالیت پنج کارخانه تولید کنسرو ماهی در استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ واحد فرآوری و بسته بندی و کنسرو ماهیان در این استان فعال است.
مسعود بختیاری، مدیرعامل کارخانه کنسرو ماهی فریدونشهر هم، آغاز فعالیت این کارخانه را از سال ۱۳۹۲ بیان کرد و گفت: این واحد تولید کنسرو ماهی با تولید روزانه ۳۰ تُن انواع کنسرو ماهی برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وی، تولیدات این کارخانه را به لحاظ کیفی و میزان تولید یکی از برند‌های مطرح کشور دانست و افزود: تولیدات این کارخانه به اقصی نقاط کشور از جمله اصفهان، تهران و شیراز ارسال می‌شود.
مسعود بختیاری با اشاره به هدف گذاری تولید روزانه ۶۰ تن کنسرو ماهی در سال آینده گفت: بیش از ۹۰ درصد کارکنانِ این کارخانه از نیرو‌های بومی منطقه و از نقاط محروم و کم برخوردار هستند.
وی به راه اندازی سالن تولید کنسرو‌های غیر گوشتی در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این سالن که ظرفیت تولید روزانه یک تن کنسرو لوبیا را دارد، برای ۳۵ نفر اشتغال ایجاد شد.
مدیرعامل کارخانه کنسرو ماهی فریدونشهر با بیان اینکه اوایل سال آینده، خط تولید کنسرو نخود فرنگی، ذرت شیرین و سبزیجات و لوبیا با قارچ راه اندازی می‌شود، گفت: سال آینده، ظرفیت تولید کنسرو‌های غیرگوشتی از یک تنِ فعلی به هفت تن افزایش می‌یابد و تعداد اشتغالزایی نیز به ۷۰ نفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار