رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: ۹۷ درصد از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا از آغاز همه‌گیری تاکنون در شهرستان های شاهرود و میامی بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌ اند.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 21 March 2021

۹۷ درصد از مبتلایان به کرونا در شاهرود بهبود یافتند

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن شامگاه یکشنبه با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته ۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شرق استان سمنان شناسایی شد، افزود: با احتساب موارد جدید شناسایی شده، شمار مبتلایان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به هفت هزار و ۸۵۰ تن رسید.

وی از مراجعه ۵۳ بیمار مشکوک در ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی شهرستان‌ های شاهرود و میامی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۱ تن در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

چمن با بیان اینکه مردم باید تا جای ممکن از دید و بازدیدهای نوروزی پرهیز کنند، تصریح کرد: دید و بازدیدهای نوروزی با روش های مجازی و الکترونیکی توصیه می شود، اگر به ناچار دید و بازدیدی صورت می گیرد بهتر است در فضای باز، کوتاهترین زمان ممکن و با استفاده از ماسک انجام شود.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت زرد و شهرستان میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۶۵ تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۳ تن از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۱ هزار و ۷۹۷ تن رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز اول فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ابرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار