مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بیش از ۶۰ هزار جلد کتاب از سوی کتابسرای این اداره کل در طول سال ۱۳۹۹ در میان مراکز فرهنگی و جوامع هدف توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 22 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عمران خودآموز بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۶۰ هزار جلد کتاب در موضوعات، مذهبی، ادبی، دفاع مقدس و جنگ، آیینی، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، سیاسی، اجتماعی، ایلام شناسی، ادبیات عامیانه و... برای مخاطبان بزرگسال و کودک و نوجوان، از سوی «کتابسرای» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا و توزیع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: همه در برابر بالندگی فردی و اجتماعی و ارتقای شعور و دانایی مردم، وظیفه داریم و اهدا کتاب به این جریان کمکی شایسته و موثر می کند و هر چه اهدا و توزیع هدفمند و با برنامه ی کتاب در میان جوامع هدف پررنگ تر و گسترده تر باشد، دانایی و خردورزی اجتماعی افزایش پیدا می کند و در نتیجه بلوغ اجتماعی و فردی و آگاهی مدنی را بیشتر و بهتر شاهد خواهیم بود.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: امسال هم این جریان موثر فرهنگی به فعالیت خود با هدایت و نظارت اداره کل ادامه خواهد داد و تلاش خواهیم داشت اهدای کتاب در میان خانواده ها، مجتمع های آپارتمانی، روستاها و عشایر و مناطق حاشیه نشین و محروم متمرکز شود تا در عدالتی فرهنگی از امکانات مطالعاتی و منابع خوانداری بهره مند شوند.

وی در پایان از تلاش‌های معاونت امور فرهنگی و رسانه ای، واحد کارشناسی چاپ و نشر اداره کل، مدیر مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و همکاران این مؤسسه در اجرای برنامه های توسعه کتاب و کتابخوانی در استان، قدردانی کرد.

او ادامه داد: چندی پیش در همین راستا بیش از صد کارتن کتاب به تعداد تقریبی ۳۶۰۰ جلد کتاب کمک آموزشی گاج به اداره کل آموزش و پرورش استان جهت اهدا به دانش آموزان محروم و کم برخوردار در تمام مقاطع تحصیلی تحویل داده و توزیع گردید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار