نماز امام زمان (عج) امروز همزمان با نخستین سه‌شنبه 1400 پس از نماز مغرب و عشار در نزدیکی حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) اقامه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 23 March 2021

 معاون تبلیغات وارتباطات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ (ع)  با اعلام این خبر افزود : یکی از طرح های معنوی که درکشور به صورت پراکنده اجرا می شود سه شنبه های مهدوی است اما ما شورای عالی قرآن و عترت اسان فارس تصمیم گرفتیم تا اجرای این طرح را در این شهر ساماندهی کنیم . حجت الاسلام مهدی سلامی اظهار داشت : مقرر شد تا همانطور که سه شنبه در مسجد مقدس جمکران ، مسجد سهله و مسجد کوفه نام امام زمان (ع) جاری می شود و اقداماتی در این زمینه صورت می گیرد ما نیز این فعالیت ها را آغاز کنیم . وی ادامه داد : براساس این تصمیم برآنیم تا امروز و همزمان با نخستین سه شنبه سال 1400 پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد قدس که در نزدیکی حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) قرار دارد نماز امام زمان (عج) را به امامت آیت الله لطف الله دژکام تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و امام جمعه شیراز اقامه کنیم . معاون تبلیغات حرم شاهچراغ(ع) بیان کرد : البته این طرح در سال 1400 که اول و آخر آن مزین به نام امام زمان(عج) و سالروز ولادت آن حضرت است، به صورت گسترده از نیمه شعبان در 20 مسجد شیراز آغاز می شود. حجت الاسلام سلامی اضافه کرد: مراسم آغازین اجرای طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» همراه با استغاثه حضرت ولیعصر (عج) بر اساس مصوبه شورای قرآن و عترت استان فارس امروز در مسجد قدس شیراز برگزار می‌شود.وی تصریح کرد : این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور و سخنرانی آیت‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) برگزار خواهد شد.
سلامی همچنین توضیح داد : به‌همت نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب مهدی موعود(عج) اثر شهید آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شیراز در ایام نوروز به‌صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای دانلود کتاب می‌توانند به آدرس Emamat-Jomeh.ir/Mosabeghe مراجعه کنند که در پایان مسابقه 14 جائزه یک میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
پرسش‌نامه این مسابقه از ساعت 24 روز 8 فروردین تا ساعت 24 روز 13 فروردین امسال در وب سایت Emamat-Jomeh.ir قرار خواهد گرفت و همچنین نتایج آن نیز در کانال آینه پنهان در اینستاگرام، ایتا و سروش به آدرس @AynePenhan اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار