فرماندار دهلران گفت: از تشدید کنترل ورود خودروهای غیربومی به شهرستان و برگشت بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو غیربومی در ایست و بازرسی سپتون خبر داد
کد خبر: ۹۵۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 24 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری اظهار داشت: آمار کرونا همچنان در شهرستان رو به افزایش است و در این راستا ستاد شهرستانی در ایام تعطیلات پای کار بوده و مبادی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل و رصد می کند.

وی از فعالیت مضاعف این ستاد، نیروی انتظامی، پلیس راه، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و بسیج و هلال احمر در شهرستان خبر داد و افزود: همه ظرفیت ها برای جلوگیری از افزایش آمارها بکار گرفته می شود تا وضعیت موجود حفظ و تعداد مبتلایان کاهشی شود ، در ایست و بازرسی سپتون باید عرضه ماسک به مردم و رپید تست انجام و هلال احمر اقدام به برپایی چادر برای اعضای ستاد در سپتون کند.

فرماندار دهلران با اشاره به افزایش تعداد کرونایی ها در دشت عباس و برگزاری نشست ستاد کرونا در این بخش تاکید کرد: مردم این بخش باید در خصوص رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک نهایت همکاری داشته باشند و این کار صرفا بخاطر حفظ سلامت آنهاست.

عسگری یادآور شد: اعضای ستاد کرونا با تلاش مضاعف رعایت پروتکل ها و اجرای مصوبات را عملیاتی و در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نمی کنند.

وی از مسافران نوروزی خواست مقصد خود را این شهرستان با توجه به وضعیت نارنجی و محدودیت ها و ممنوعیت ها انتخاب نکنند، چراکه همه مسیرها به بقاع متبرکه و امامزاده ها در این ایام مسدود است.

فرماندار دهلران گفت: دغدغه مدیریت ارشد استان و همه اعضای ستاد کرونا حفظ سلامت مردم است و رسانه ها و خبرنگاران و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم به مردم و فرهنگ سازی را بیش از پیش مد نظر داشته باشند.

عسگری اضافه کرد: یک ستاد کرونا در هر روستا به ریاست دهیار و عضویت پایگاه مقاومت بسیج و خانه بهداشت و خانه هلال و شوراها تشکیل و زنگ خطر کرونا در روستاها بصدا در می آید.

وی از اعضای ستاد کرونا شهرستان خواست آژیر خطر کرونا را در شهرهای دهلران ، موسیان ، پهله و میمه و بخش ها و روستاها بصدا در آورند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار