استاندار کرمانشاه، روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان را نگران کننده دانست و گفت: در صورت تداوم این روند ممکن است وارد پیک چهارم شویم.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 26 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا"هوشنگ بازوند" در اولین جمعه سال جدید از بازارچه شهرستان جوانرود بازدید و از نزدیک بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کرد.

در این بازدید که با همراهی فرماندار جوانرود، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و رییس دفتر استاندار انجام شد، استاندار کرمانشاه بر لزوم رعایت توصیه های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید کرد.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم مردم رعایت توصیه های بهداشتی را در اولویت قرار داده و ترجیحاً از سفر به شهرستانها نیز خودداری کنند، زیرا اگر وارد پیک جدیدی شویم باید هزینه سنگینی بپردازیم که به جان و مال مردم خسارت وارد می کند.

بازوند همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی به ویژه در مکان های پرازدحام برای جلوگیری از سرایت ویروس کرونا تاکید کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

آمار بستری‌های کرونا در کرمانشاه به ۲۱۶ نفر افزایش یافت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۲۱۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۹ نفر افزایش یافته است.

«مهدی محمدی» افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار بستری و ۱۲۹ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۱۸ نفر افزایش یافته است.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مورد بیمار با علایم کووید ۱۹ بستری و ۳۸ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان کرمانشاه ترخیص شدند.
وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک نفر در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان فوت کرد و تعداد جانباختگان به هزار و ۵۰۷ نفر رسید

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار