سردار حمید دامغانی :
تابناک سمنان: سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: برای آزادی ۶۳ زندانی در استان در سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان دیه پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 28 March 2021

اخبار سردار حمید دامغانی - آخرین و جدیدترین خبر های سردار حمید دامغانی

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به این که در ابتدای شیوع ویروس کرونا فقط تهیه بسته معیشتی تعریف شده بود گفت: با تداوم شیوع کرونا و با نگاه مدبرانه رهبر انقلاب، خدمات رسانی به مردم گسترش یافت و تهیه جهیزیه، کمک به ازدواج آسان جوانان، سبک زندگی اسلامی، آزاد سازی زندانیان، تهیه و تعمیر مسکن افراد کمتر برخوردار جامعه، تهیه نوشت افزار و همچنین کمک به موضوعات بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برای آزادی این ۶۳ زندانی در استان در سال گذشته بیش از ۹ میلیارد تومان دیه پرداخت شده است.

سردار حمید دامغانی افزود: اقشار مختلف جامعه ما اعم از طلاب و دانشجویان و کارگران و کارمندان و ... در قالب گروه‌های جهادی با همان روحیه بسیجی و انقلابی وارد عرصه خدمت رسانی شدند و با الگوگیری از سال‌های درخشان دفاع مقدس، زمینه رضایتمندی مقام معظم رهبری و آحاد ملت انقلابی را فراهم کردند.

سردار دامغانی با بیان اینکه ما رسالتمان بسیج شوندگی مردم است و اصل مسئله این است که مردم پای کار بیایند تا بتوان مشکلات ناشی از کرونا را رفع کرد تصریح کرد:

فرمانده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان افزود: جهش تولید، یعنی نه تنها به کرونا واکنش نشان ندهید و نه تنها کنش نداشته داشته باشید بلکه به دنبال جهشی در تولید باشید؛ بنابراین ما به دنبال رزمایش جهش تولید هستیم که با همکاری با همه نهاد‌ها و دولت آن را پیش خواهیم برد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار