رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از آمادگی کامل جهت برگزاری جشن‌ نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 28 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:حجت‌الاسلام محمد رضایی، با بیان اینکه در شورای قرآن و عترت استان فارس برنامه‌ریزی‌های متعددی برای سال جاری انجام شده است، افزود: طبق تأکیدات نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های قرآن و عترت متناسب با سالی که مزین به نام امام زمان (عج) است، انجام می‌دهیم.
وی از تدارک مفصل مردم این استان در جشن مهدویت و سالروز ولادت امام زمان (عج) خبر داد و گفت: نیمه شعبان باید حس جشن و شادی را به عموم مردم منتقل کند و جو شاد بر مراسم این ایام حاکم باشد البته باید در این شرایط شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم را هم مدنظر بگیریم و به جای برگزاری جشن‌های متمرکز جشن‌های نیمه شعبان، کاروان‌های شادی و سرود سیار جهت اجرای ویژه برنامه‌های این شب فرخنده در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌های پرتراکم در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس،پخش مولودی در شب میلاد امام عصر (عج)، برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و شبهه‌زدایی در خصوص حضرت حجت در بستر فضای مجازی و همچنین اجرای رژه خودرویی وموتوری «منتظران ظهور» را از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان برشمرد.
حجت الاسلام رضایی تأکید کرد: امسال که آغاز و پایان آن مزین به میلاد بهترینِ خلق خدا و یگانه منجی عالم بشریت از ظلم و فساد است باید همه توان خود را برای اجرای برنامه‌های مفید، فرهنگی و مفهومی و زمینه سازی برای ظهور آن حضرت به کار گیریم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر انجام تبلیغات شهری و آذین‌بندی در سطح شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و سایر نقاط استان با محوریت شهرداری‌ها را مهم دانست و خواستار مشارکت گروه‌های مردمی به ویژه هیئات مذهبی با توجه به وسعت استان شد. وی همچنین از اجرای نور افشانی در شب میلاد حضرت قائم (عج) در بیش از یکصد شهر استان خبر داد و گفت: این برنامه با مشارکت شهرداری و گروه‌های مردمی و پایگاه‌های بسیج در سطح محلات برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام رضایی، تداوم اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه، راه‌اندازی موکب‌های منتظران مهدی موعود (عج) و برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح استان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نیمه شعبان اعلام کرد و گفت: هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه مقاومت بسیج و تشکل‌های دینی و مذهبی محور برپایی این موکب‌ها هستند.

برچسب ها: جشن ، جشن نیمه شعبان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار