مدیرعامل هلال احمر کردستان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: جمعیت هلال احمر در زمان‌های مختلف و در هر آنچه که مخاطره، حادثه، سانحه و بحران نام دارد، حضوری فعال و مثمر ثمری داشته است.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 30 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر پیام جلالی در مراسم تحویل یک دستگاه کامیونت جهت پشتیبانی عملیات‌های امداد و نجات به جمعیت هلال احمر شعبه‌ی قروه به ارایه‌ی گزارشی از عملکرد این دستگاه پرداخت و افزود: از سال گذشته با شیوع بیماری کرونا امدادگران و داوطلبان عزیز هلال احمر در مبادی ورودی شهر به غربال گری و تب سنجی مسافران نوروزی پرداختند.

وی تصریح کرد: همچنین جمعیت هلال احمر طی یکسال گذشته در کنار مدافعین سلامت و عزیزان بسیج و سپاه در طرح‌های آمران سلامت، ناظران سلامت و طرح فاخر حاج قاسم سلیمانی حضور فعالی داشت.

دکتر پیام جلالی اضافه کرد: امروز شاهد نتایج مثبت طرح حاج قاسم سلیمانی در پیشگیری از کرونا هستیم که با همکاری جمعیت هلال احمر، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی طی یکسال گذشته به مرحله‌ی اجرا در آمد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان ساخت: ما همیشه اعتقاد داشته ایم که توان هر سازمانی به وجود نیروی انسانی توانمند آن است و ما خوشبختانه در جمعیت هلال احمر از نیرو‌های بسیار توانمندی برخوردار هستیم و در مخاطرات و بحران‌هایی که پیش آمده، نیرو‌های ما عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

وی تاکید کرد:، اما در کنار نیروی انسانی توانمند، وجود تجهیزات و امکانات مناسب کار از ارزش بسیاری برخوردار بوده و امیدوار هستیم که به نحو مطلوبی این نیاز جمعیت نیز مرتفع گردد.

وی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از همراهی و کمک‌های نماینده‌ی محترم شهرستان‌های قروه و دهگلان اطهار امیدواری کرد که با کمک ایشان بزودی شاهد کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای وینسار قروه و احداث مجتمع اداری، امدادی شهرستان دهگلان باشیم.

در مراسمی که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، یک دستگاه کامیونت "فوسو" ویژه پشتیبانی عملیات‌های امداد و نجات به ارزش ریالی ۱۳ میلیارد ریال تحویل شهرستان قروه گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار