از دیگر مزایای این طرح، تردد و مراجعه بیماران و همراهان آن‌ها به درمانگاه ها و بیمارستان‌ها کاهش می‌یابد و موضوع پیشگیری و درمان به شکل بهتری مدیریت و اجرا می‌شود .
کد خبر: ۹۵۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸ 31 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید هدایت اله شریعتی مهر مدرس و مشاور مدیریت بحران طی یادداشتی نوشت : طرح دوم شهید حاج قاسم سلیمانی، طرحی که در مرحله اول توانست روحیه جهادی سردار شهید را به الگویی برای مقابله با کووید ۱۹ در استان‌های مختلف کشور تبدیل کند، این طرح ابتدا از استان تهران و البرز آغاز شد و رفته رفته در سایر استان‌ها به اجرا در آمد تا از این طریق تمام افراد مبتلا و ناقل بیماری به صورت رایگان غربالگری شوند و در صورت ابتلا به بیماری با آگاهی به موقع به درمان و جلوگیری از انتشار ویروس توسط فرد بیمار، مدیریت بهتری انجام شود.
در این راستا طرح دوم شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن سپاه شهرستان لنده و دیگر نهادهای سهیم در مدیریت بحران کرونا در حال اجرا است.
این طرح با تشخیص زود هنگام از وارد شدن فرد به فاز تهاجمی جلوگیری و زنجیره کرونا را قطع می‌کند. طرح شهید سلیمانی، اقدامی ملی است که اجرای آن تشخیص سریع مبتلایان به کرونا را به دنبال دارد و افراد مشکوک با هدف جلوگیری از انتقال ویروس شناسایی می‌شوند.
در این طرح افراد مبتلا به کرونا به موقع و قبل از شدت گرفتن بیماری شناسایی می شوند.
از دیگر مزایای این طرح، تردد و مراجعه بیماران و همراهان آن‌ها به درمانگاه ها و بیمارستان‌ها کاهش می‌یابد و موضوع پیشگیری و درمان به شکل بهتری مدیریت و اجرا می‌شود .
بسیجیان شهرستان لنده همانند دوران دفاع مقدس برای حفظ جان مردم ایثار و فداکاری کردند، هم‌اکنون نیز دوشادوش مجموعه بهداشت و درمان در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی دوم در راه مبارزه با بیماری کرونا به شایستگی در این راه تلاش می نمایند.
این طرح با برکت و شایسته بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده و خوشبختانه نقشی موثر و مشهود در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان داشته است . ضمن قدردانی از تلاش و فداکاری و احساس مسئولیت همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران این طرح در سراسر کشور ، از خدمات زحمات بی وقفه مجریان طرح دوم شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان لنده تقدیر و تشکر می‌ نماییم.
((سلامت و تندرست باشید ))

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار