جانشین انتظامی استان ایلام گفت:طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان اجرایی شده، و در شهرهایی که توسط بهداشت و درمان به رنگ نارنجی و قرمز درآمده‌اند با محدودیت‌ها و حساسیت‌های بیشتری کنترل و مورد رصد قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 01 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده افزود: از ابتدای سال تاکنون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، یک هزار و ۵۸۰ خودرو از مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی ایلام به شهرهای مبدأ عودت داده شده‌اند.

وی بیان داشت:طرح محدودیت‌های ترافیکی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح استان اجرایی شده، و در شهرهایی که توسط بهداشت و درمان به رنگ نارنجی و قرمز درآمده‌اند با محدودیت‌ها و حساسیت‌های بیشتری کنترل و مورد رصد قرار می‌گیرد.

سرهنگ عزیز زاده مطرح کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی علاوه بر اجرای طرح نوروز و در کنار نظارت و کنترل اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی، ممانعت از ورود خودروهای با پلاک شهرهای دیگر با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا را هم در دستور کار قرار دارند.

وی گفت:: لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و بهداشت و درمان را جدی بگیرند تا شاهد افزایش بیماران کرونایی و مرگ و میر نباشیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار