رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: در راستای رهگیری و شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان، امروز یک هزار و ۴۱۴ تست این بیماری در ایذه گرفته شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 31 March 2021

ایمان نوروزی منش  اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان، تست گیری در اولویت کار ما قرار دارد تا بیماران مبتلا به کرونا شناسایی شده و با قرنطینه خانگی یا درمان توسط پزشک زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی افزود: نیروهای زحمتکش مرکز بهداشت در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در نقاط مختلف شهرستان یکهزار و ۴۱۴ تست گرفتند که تعدادی از آنها مثبت گزارش شدند.

رییس مرکز بهداشت ایذه با بیان اینکه آموزش‌ها و توصیه‌های لازم برای بیماران انجام شده‌است تصریح کرد: با شناسایی این بیماران، اطرافیان آنها نیز رهگیری خواهند شد تا در صورتیکه که موارد دیگری از کرونا مثبت در بیان آنها وجود دارد، شناسایی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم تعطیلی گروه‌های شغلی ۲ و سه و چهار در ایذه ادامه داد: در پنجمین روز این محدودیت‌ها ۱۸ واحد صنفی شامل آرایشگاه زنانه، مزون لباس و مرکز عرضه قلیان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌های متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، اماکن و سمت و بسیج اصناف پلمب شدند.

رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: خواهش ما این است که مردم روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین را در منازل خود سپری کنند تا بار زحمت نیروهای بهداشتی و درمانی بیش از پیش نشود و آمار بیماران کرونایی نیز افزایش پیدا نکند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان ازجمله ایذه در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار