با شناسایی ۱۶۵ مبتلای جدید کرونایی و مرگ دو بیمار مبتلا به کووید۱۹ ،زنگ خطر کرونا یک بار دیگر در استان سمنان به صدار درآمد.
کد خبر: ۹۵۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ 03 April 2021

به صدا درآمدن دوباره زنگ خطر کرونا در سمنان/ قربانیان کرونا در استان به ۹۴۳نفر رسیدند

 

 

به گزارش تابناک سمنان با تشدید شیوع کرونا در استان سمنان، وضعیت سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان به رنگ نارنجی درآمد.‌

ستاد استانی مقابله با کر ناویروس سمنان ضمن ابراز نگرانی شدید از افزایش شیوع کرونا در شهرستان های این استان از عموم هم استانی ها خواست: با توجه به شرایط ویژه فعلی، پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

کمیته اطلاع رستانی ستاد مقابله با کرونا استان از تغییر جدید در رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان سمنان خبر داد و اعلام کرد: با افزایش تعداد مبتلایان در این استان شهرستان های سمنان ، شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی وشهرستان های میامی، مهدیشهر ، سرخه ، آرادان و گرمسار نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

بنا به آخرین آمار اعلام شده ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ با مرگ دو فوتی دیگر در استان سمنان شمار قربانیان همه گیری کروناویروس در استان سمنان به ۹۴۳ نفر رسید.

همچنین با شناسایی ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شمار مبتلایان به کرونا در استان سمنان از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۲۴هزار و ۷۱۷ بیمار کرونایی قطعی رسید. علاوه بر این در حال حاضر، در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود ۱۳۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ بستری هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار