جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: هدف نهایی قرارگاه محرومیت زدایی توجه به نیازمندان و محرومان در عرصه‌های مختلف برای توانمندی آن‌ها است.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 03 April 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی کاشفی جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه مهمترین هدف این قرارگاه محرومیت‌ زدایی با استفاده از به کارگیری همه ظرفیت ها و توان و همچنین اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است گفت: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.

او افزود: در رزمایش کمک مومنانه ظرفیت‌ها ایجاد شده که به دنبال آن انگیزه نیز در مردم ایجاد و حماسه‌ای بزرگ خلق شد، همین امر این رزمایش را از ایده به یک جریان تبدیل کرده است.

کاشفی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و آموزش مجازی برای دانش‌آموزان بخشی از جامعه با مشکل روبرو شدند، که هدف قرارگاه محرومیت زدایی حل این مشکل برای دانش آموزان نیازمند بوده است.

مهدی کاشفی تصریح کرد: در سال ۹۹ بیش از ۱۰۰۰ عدد تبلت در بین دانش آموزان نیازمند استان در مناطق محروم، روستایی و مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان افزود: ارزش این تعداد تبلت بیش از ۴ میلیارد تومان بوده که توسط سپاه، بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج ادارات و سایر اقشار مختلف بسیج و خیرین و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تامین و اهدا شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار