فعالیت های فرهنگی،ادبی و هنری مراکز کانون ایلام هم زمان با پایان گرفتن تعطیلات نوروزی از روز چهاردهم فروردین به صورت مجازی از سرگرفته شدند وهم زمان 12 کارگاه تخصصی فوق برنامه ویژه بهار نیز از روز بیستم فروردین آغاز می شوند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 03 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ با پایان گرفتن تعطیلات نوروزی مراکز فرهنگی،هنری کانون استان از روز چهاردهم فروردین به صورت رسمی فعالیت های فرهنگی،ادبی و هنری خود را از سرگرفتند. گرچه در روزهای تعطیل نوروزی نیز به صورت غیر رسمی فعالیت داشتند اما فعالیت رسمی تمامی مراکز کانون ایلام از چهاردهم فروردین سال 1400 به صورت هم زمان  آغاز شد و برنامه های پیش بینی شده برای  سال جدید از تاریخ یاد شده به مرحله ی اجرا سپرده  می شوند که تعدادی از این برنامه ها نیز به صورت ویژه برای فصل بهار تدارک دیده شده اند.

برای اجرای فعالیت های سال جدید ،طرح های تازه نیز برای نو کردن فضا سازی مراکز و ایجاد شرایط بهتر و تازه تر و فعالیت براساس پروتکل های بهداشتی و قوانین ستاد مقابله با کرونا در دست اجراست.

با توجه به نارنجی بودن و قرمز بودن شرایط کرونایی تعدادی از شهرستان های استان، فعالیت ها همچنان برمدار فضای مجازی می چرخد و بیش از 109 کارگاه عمومی فعالیت مجازی خود را برای کودکان ونوجوانان عضو کانون از سرگرفتند.

هم زمان تعداد 12 کارگاه تخصصی ویژه فصل بهار نیز در حال تکمیل ثبت نام هستند و به صورت شهریه ای و فوق برنامه از 20 فروردین آغاز می شوند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست و دو مرکز فرهنگی، هنری در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که در سال جدید نیز تا پایان گرفتن شیوع کرونا، تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن به صورت مجازی انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی، ادبی، هنری در شیفت صبح و عصر  در فضای مجازی kpf به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند. علاوه براین ها  بیش از هشت انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی، ادبی و هنری کشوری و استانی، امسال نیز برنامه های خاص خود را در ادامه برنامه های سال گذشته با توان بیشتری پیگیری می کنند. این در حالی است که فعالیت های مجازی نسبت به فعالیت حضوری زمان بیشتری از مربیان کانون می گیرد و هماهنگی و اجرا و حساسیت ویژه ی آن با سختی بیشتری همراه است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار