سرپرست شبکه بهداشت ایوان؛
سرپرست شبکه بهداشت ایوان تاکید کرد: مراودات خانوادگی خود را به خانواده هایی که از سلامت آنها اطمینان دارید محدود کنید و حتی المقدور سعی کنید، دورهمی های کوچک و ایمن تان را در بیرون از منزل و در مکان های باز برگزار کنید.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 03 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشته دانش نژاد سرپرست شبکه بهداشت ایوان بیان داشت: افزایش آمار مراجعان بیمارستان‌ و مراکز بهداشتی درمانی در  روزهای اخیر  شرایط شهرستان را برای روزهای آتی در وضعیت بحران قرار خواهد داد.

وی عنوان کرد: صادقانه اعلام می شود در صورت عدم همکاری مردم و همت جمعی در کنترل بیماری، وضعیت می‌تواند چنان بعد گسترده‌ای به خود گیرد که حتی از توان خدمات‌رسانی مراکز درمانی نیز خارج شود.

 سرپرست شبکه بهداشت ایوان افزود: آمار بالای ابتلای کودکان نگران کننده است، نجات جان یک کودک بی گناه از بیماری که به دلیل بی توجهی والدینش  اتفاق افتاده است، فقط با احساس مسولیت یکایک همشهریان عزیز امکان پذیر است‌.

وی تاکید کرد: مراودات خانوادگی خود را به خانواده هایی که از سلامت آنها اطمینان دارید محدود کنید و حتی المقدور سعی کنید، دورهمی های کوچک و ایمن تان را در بیرون از منزل و در مکان های باز برگزار کنید.

این مسئول اضافه کرد: کنترل بحران نیاز به تلاش جمعی و احساس مسولیت همه ی همشهریان عزیز دارد، یک بار دیگر همت کنیم تا در بهار پاییزی دیگر رقم نزنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار