مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:
بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بیش از ۷ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام به ارزش بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان رفع تصرف شد .
کد خبر: ۹۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 04 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس عبدالله بهادری بیان داشت: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل با تمام توان به صورت شبانه روز در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در ۱۵ مورد عملیات رفع تصرف ۷ هزار و ۵۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از تصرف اشخاص سود جو خارج کرد.

وی با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند، اظهار کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره راه و شهرسازی، نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در برخورد با موضوعات زمین خواری با شماره تلفن شبانه روزی۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: صاحبان ماشین آلات سنگین توجه داشته باشند، در صورت هر گونه همکاری با متصرفین اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده سازی ساخت و ساز غیر مجاز ماشین آلات آنان جهت فرایند قضایی توقیف می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار