مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: از این میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان در دولت تدبیر و امید گازدار شده است.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 05 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی گفت:با بیان اینکه هم اکنون ۹۵۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: از این میزان گازرسانی به واحدهای صنعتی ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان در دولت تدبیر و امید گازدار شده است.

وی مطرح کرد:سال گذشته ۱۸۳ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد.

شمس اللهی افزود:در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

وی اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته ۲۰۵ روستای استان گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می رسد و کار مطالعه ، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار