رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند خبر داد؛
رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از ️تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان سوم شعبان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 05 April 2021

 

 به گزارش تابناک تهران، حسن خیرخواه عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی و تعداد بستری‌ها و مراجعین به بیمارستان دماوند اظهار داشت: وضعیت کرونا در کل کشور و به تبع شهرستان دماوند روند صعودی دارد.

خیرخواه افزود: وضعیت موجود نتیجه خرید اسفند ماه مردم است و ممکن است در هفته‌های آتی وضعیت ناشی از دید و بازدیدها و مسافرت‌ها را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند تقریباً تکمیل است گفت: از ۱۶ اسفندماه تا پایان سال ۹۹، تعداد ۷۹۴ مورد تست سریع انجام شد که از این تعداد ۱۰۲ مورد مثبت بود؛ همچنین از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۰ تا تا پانزدهم فروردین ماه، تعداد ۱۳۸۶ مورد تست سریع انجام شد که ۲۱۴ مورد مثبت بود.

رئیس شبکه بهداشت درمان دماوند عنوان داشت: تعداد تست pcr در ۱۵ روز پایانی اسفندماه ۹۹، ۱۷۶ مورد با ۵۳ مورد مثبت و ۱۵ روز ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۰، تعداد ۴۲۲ مورد با ۱۴۲ مورد مثبت بود.
خیرخواه اظهار داشت: تعطیلی مشاغل طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها، فعالیت هر چه بیشتر تیم‌های مشترک بازرسی و همکاری هلال احمر و بسیج در راستای مدیریت بیماری کرونا مؤثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار