معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روند افزایشی بسترهای کرونا بسیار نگران کننده است و اگر مردم همکاری نکنند روزهای بحرانی و پشیمان کننده در پیش خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 06 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جمیل صادقی فر افزود: 203 فرد مبتلا به کرونا در هفته دوم فروردین ماه در این استان بستری شدند درحالیکه این میزان در هفته نخست ۱۲۰ نفر بود.

وی مطرح کرد: ۵۹ بستری در نخستین روز از هفته سوم فروردین و ۶۱ مورد دیگر در دومین روز از هفته سوم نشانگر سیر صعودی بسترهای کرونا در استان است.

صادقی فر گفت: برخی ادارات استان همچنان اپلیکشن ماسک را فعال نکرده که نیازمند پیگیری و اتخاد تصمیمات لازم در این راستا هستیم.

وی افزود: برای کاهش شیوع کرونا در استان باید بانک ها، دفاتر پیشخوان و سایر مکان ها و مناطقی که دارای تجمع هستند، بصورت روزانه رصد شود.

صادقی فر گفت:محدودیت و تعطیلی گروه شغلی ۲، سه و چهار در شهرهای قرمز باید توسط دستگاه های نظارتی مرتبط اعمال شود و طبق ضوابط و قوانین دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز با وجود محدودیت ها موجود، نظارت بر فعالیت گروهای شغلی یک که با شرط رعایت پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند را به بصورت روزانه رصد می کند./ع

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار