استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه برای مقابله با کرونا باید بیش از گذشته از ظرفیت رسانه ها بهره گرفت، اضافه کرد: تولید محتوا در خصوص خطر کرونا باید بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 06 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:سال ۹۹ استان ۲۴ روز بدون فوتی را به ثبت رساند، اما در ۱۶ روز نخست فروردین تاکنون ۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را دست دادند.

وی گفت:: شرایط کرونا در استان منجر شد که محدودیت های جدید در استان اعمال شود و گروه شغلی ۲ و سه و چهار همچنان تا ۲ هفته نمی توانند فعالیت داشته باشند که نظارت بر این حوزه بر عهده اصناف و صمت است.

نوذری تاکید کرد: آرامستان های شهر ایلام همچنان مهم ترین کانون شیوع کرونا محسوب می شود و باید پیگیری و رصد روزانه در این منطقه از شهر افزایش یابد.

وی مطرح کرد: طی یک ماهه اسفند ۱۶ هزار نمونه گیری گرفته و یک هزار و ۳۷۹ تست مثبت شد، اما در ایام نوروز تعداد مبتلا، بستری و فوتی به شدت افزایش یافت.

 استاندار  ایلام افزود: ۱۰ هزار تست کرونا از ابتدای فروردین ماه تاکنون در این استان ثبت شده که از این میزان به دلیل سهل انگاری مردم حدود بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ مورد مثبت اعلام شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار