فرمانده انتظامی ایلام،
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا در استان گفت: تردد خودروهای ورودی و خروجی در محورهای ایلام با توجه به آغاز پیک چهارم بر اساس تصمیمات ستاد استانی کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی محدود می شود.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 06 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در مناطق و شهرهای با وضعیت قرمز، مشاغل سطح ۲ ، سه و چهار در مناطق و شهرهای با وضعیت نارنجی سطح شغلی سه و چهار به مدت ۲ هفته تعطیل و در مناطق و شهرهای با وضعیت زرد محدودیت سطح شغلی چهار  برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، پلیس با تمام امکانات و تجهیزات براساس تصمیمات ستاد کرونا از فعالیت مشاغلی که ممنوع اعلام شده جلوگیری می کند و در بحث ورود و خروج خودروها به استان  با جدیت در گلوگاه ها حضور خواهد داشت.

سردار القاصی مهر با اشاره به اعمال محدودیت در ورود و خروج خودروها به استان و سطح شهر نیز گفت: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی یادآور شد: ورود به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و ورود به شهرهای نارنجی پنج میلیون ریال جریمه به همراه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی ایلام اظهار داشت: برای برخورد با متخلفان در طرح‌های مذکور علاوه بر حضور فیزیکی پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی درون و برون شهری، به وسیله دوربین های نظارتی و هوشمند رفتار رانندگان رصد شده و برابر قانون با متخلفان برخورد صورت می گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار