فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در استان ایلام؛
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در استان ایلام گفت:از مردم می‌خواهیم از حضور در اماکن پرتجمع مثل آرامستان‌ها، مراسمات شادی، دورهمی های خانوادگی و سفرها به شدت پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 07 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی بیان کرد:نصب اپلیکیشن یکی از مصوبات مهم و راهبردی ستاد استانی است و در اسرع وقت باید با معرفی کاربر اجرایی شود

وی افزود: بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی متولیان امر باید مراقبت کنند که به صورت همزمان چند فرد فوت شده در یک آرامستان تدفین نشوند و در یک بازه زمانی صورت پذیرد تا تجمعات پرخطری که باعث شیوع چرخه ویروس می‌شود، جلوگیری شود و در این راستا مسئولان باید پاسخگو باشند.

بسطامی گفت: تجمع در آرامستان شهر ایلام و مهران از خطرات همیشگی شیوع بیماری بوده و فرمانداران این دو شهرستان موظف هستند، به صورت دقیق و روزمره این مکان‌ها را رصد و از اجتماع و حضور مردمی به صورت جدی جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت:در این شرایط خاص، سپاه امیرالمومنین استان و جمعیت هلال احمر باید شرایط ایجاد و راه اندازی نقاهتگاه‌های ضروری در صورت افزایش تعداد بستری‌ها و کمبود تخت‌های بیمارستانی را مد نظ رداشته باشند.

وی افزود: از دستگاه قضائی استان خواهان برخورد جدی و بدون اغماض با کسانی هستیم که عامدانه و مجرمانه مصوبات ستاد کرونا را مورد اهمال قرارمی دهند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار