رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه، از تمدید اعتبار وکالت‌نامه‌های شهرهای قرمز که در ایام تعطیلات کرونا، اعتبار آن‌ها منقضی شده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس، سرهنگ فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: باتوجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز تعطیل شده است که در همین راستا وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آن ها به اتمام رسیده، تمدید شده است.

وی ادامه داد: با تعطیلی دفاتر تعویض پلاک تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه‌های صادره به پایان می‌رسد که این امر منجر به ازدحام مراجعین به دفاتر تعویض پلاک بعداز اتمام محدودیت‌ها خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: به همین منظور و برای آسودگی خاطر همشهریان تمهیدات و تدابیر لازم پیش‌بینی و اعتبار وکالتنامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز، تمدید می‌شود.

وی افزود: صرفا وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آن‌ها از تاریخ تعطیلی خدمات تعویض پلاک در شهرهای قرمز تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مراکز شماره‌گذاری خواهند بود.

شیری در پایان در خصوص نوبت‌دهی اینترنتی، گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مرکز استان و شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب، خدمات مورد نیاز را با نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار