رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۴۳۹ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۳۰ هزار و ۷۴ نفر نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 07 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه اظهار داشت: ۵۴ مورد جدید کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری ها ۲۱۲ نفر است.

وی افزود: ۱۷ مورد از بستری های جدید مربوط به ایلام، ۱۳ نفر آبدانان، هشت نفر ایوان، ۶ نفر دهلران، چهار نفر چرداول، چهار نفر دره شهر، یک نفر بدره و یک نفر سیروان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و مجموع فوتی ها تا این لحظه ۶۷۹ نفر است.

دکتر کریمیان ادامه داد: هشت شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و با ادامه این روند به طور قطع کل استان در وضعیت قرمز کرونا قرار می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ایلام، دهلران، آبدانان، دره شهر، مهران، ایوان، چرداول و بدره در وضعیت قرمز و هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی یادآور شد: ایلام با ۱۳ هزار و ۴۲۱ مبتلا و ایوان با سه هزار و ۳۲ مبتلا دارای بیشترین میزان ابتلا در استان هستند.

کریمیان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی هشدار داد: استان در شرایط نگران کننده و خطرناکی قرار دارد و در صورت ادامه، مهار کرونا از کنترل خارج می شود./م

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار