رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۹۸ ابتلا جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان در استان به ۳۰ هزار و ۴۷۲ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 08 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان در استان تعداد بستری ها نیز افزایش یافته و ۳۸ بستری جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

وی افزود: مجموع بستری ها ۲۱۳ نفر است و از بستری های جدید ۱۰ مورد مربوط به ایلام، ۶ نفر دهلران، آبدانان و دره شهر هر کدام پنج نفر، ایوان، بدره و چرداول هرکدام سه نفر، مهران ۲ نفر و یک نفر نیز مربوط به سیروان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۹ شهرستان ایلام، دهلران، چوار، آبدانان، ایوان، دره شهر، چرداول، مهران و بدره در وضعیت قرمز و ملکشاهی و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: مردم از هرگونه تجمع و دورهمی، حضور در آرامستان ها و مکان های پرتجمع خودداری کنند و جان خود و عزیزانشان را در معرض خطر قرار ندهند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: تعداد مبتلایان در شهرستان های ایلام ۱۳ هزار و ۴۸۶ نفر، ایوان سه هزار و ۵۰ نفر، آبدانان ۲ هزار و ۹۰۲ نفر، دهلران ۲ هزار و ۴۶ نفر، دره شهر هزار و ۹۳۶ نفر، بدره هزار و ۳۶۴ نفر، چرداول هزار و ۸۸۸ نفر، مهران هزار و ۳۳۷، سیروان ۶۷۸، هلیلان ۵۶۲ و چوار ۳۸۴ نفر است.

وی مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان را ۲۶ هزار و ۹۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شده و تعداد فوتی ها تا این لحظه ۶۸۰ نفر است./م

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار