رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با بیان اینکه روزهای سخت در شهرستان همچنان ادامه دارد، گفت: ظرفیت بستری مبتلایان به ویروس کرونا در ۲ بیمارستان امام خمینی (ره) و شفا تکمیل شده است.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 08 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، دکتر انور ا بهرامی اظهار داشت: اگر شرایط به این شکل باشد، مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و روند شیوع کرونا قطع نشود شرایط سخت‌تر و دشوارتر می‌شود.

وی افزود: شهرستان سقز از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و در روز‌های آینده بیمارستان تامین اجتماعی هم برای بستری بیماران کرونا آماده می‌شود.

دکتر بهرامی با اشاره به اینکه بیشتر مبتلایان به کرونا در تجمع‌ها و طبیعت درگیر این بیماری شده‌اند، اضافه کرد: در پیک چهارم کرونا بیماران بدحالتر و درگیری زنان باردار و کودکان بیشتر شده است و هم اکنون چندین مادر باردار در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی یادآور شد: ظرفیت بیمارستان شفا از سه روز گذشته تکمیل شده است و اگر مردم رعایت نکنند قطعا این آمار مبتلایان به ویروس کرونا افزایش پیدا می‌کند.

این پزشک متخصص داخلی تجمع‌های خانوادگی و شب نشینی‌ها را یکی از کانون‌های اصلی مبتلا به کرونا برشمرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم بشدت تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی را کاهش دهند تا عامل اصلی کرونا نباشند و در تلاش برای قطع زنجیره آن باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سقز با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سقز بستری هستند، به شهروندان هشدار داد، مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از هرگونه تجمع‌های خانوادگی و مراسمات عروسی و عزا خودداری کنند تا به روز‌های عادی چند روز قبل برگردیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار