مهدیار گفت: ۱۴ پرچم متبرک امام رضا (ع) در ۱۴ بیمارستان اصلی کرونا در فارس به اهتزاز درآمد، خادمیاران رضوی به ۴۴ بیمارستان در تمامی ۳۶ شهرستان استان و شیراز که با بیماران کرونایی در گیر بودند، سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 09 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جابر مهدیار»، امروز (جمعه 20 فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک های مومنانه سال گذشته گفت: خادمیاران رضوی استان فارس در سال 99 با حضور در بیمارستان های کرونایی، بسته ها و غذای تبرکی اهدا کردند و با پرچم گردانی پرچم متبرک امام رضا (ع)، روحیه مضاعف به بیماران و کادر درمانی دادند.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان فارس افزود: این خادمیاران به 44 بیمارستان در تمامی ۳۶ شهرستان استان و شیراز که با بیماران کرونایی در گیر بودند، سرکشی کردند و پنج هزار غذای تبرکی، پنج هزار بسته تبرکی و پنج هزار بسته سلامت میان آنها توزیع کردند.

وی اضافه کرد: ۱۴ پرچم متبرک امام رضا (ع) در ۱۴ بیمارستان اصلی کرونا در فارس به اهتزاز درآمد و توزیع ۳۵ هزار پرس غذا، ۱۶ هزار و ۵۰۰ سبد ارزاق، ۳۲ هزار بسته سلامت، ۸۰۰ میلیون تومان کمک های بلاعوض در قالب کارت های هدیه و قربانی ۶۹ راس گوسفند در ماه مبارک رمضان سال گذشته از اقدامات خادمیاران رضوی استان فارس در بحران کرونا و کمک مومنانه بود.

مهدیار اعلام کرد: سال گذشته در سالروز ولادت کریم امام حسن (ع) ۴۰۰ بسته ارزاق و ۱۰ گوسفند قربانی شد و خادمیاران در استانفارس به مناسبت عید غدیر ۳۰ هزار پرس غذا، یک هزار بسته ارزاق، ۲ هزار بسته سلامت، ۲ هزار بسته یک کیلویی گوشت گوسفندی، سه هزار بسته نیم کیلویی آجیل و یکهزار بسته شیرینی و گل تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دهه کرامت سال گذشته گفت: راه اندازی 2 کاروان «زیر سایه خورشید» و اعزام به برخی شهرستان های فارس از اقدامات خادمیاران رضوی فارس بود که با حضور این کاروان در استهبان و در منزل یک مقتول، آزادی یک قاتل زیر تیغ فراهم شد.

مهدیار ادامه داد: در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۵ هزار پرس غذا و ۳۰۰ بسته ارزاق در بین عزاداران و خانواده های مستضعف توزیع شد و با کمک خیران محلی ۱۵۰ کمک هزینه جهیزیه نوعروسان خانواده های کم درآمد تامین شد.

وی اعلام کرد: توزیع یک هزار و 500 پرس غذا، یک هزار و 300 بسته ارزاق و 200 کارت هدیه برای محرومان در میلاد امام علی (ع) و ایام مبارک دهه فجر به انجام رسید.

دبیر کانون های خدمت رضوی فارس افزود: خاطرنشان کرد: آموزش های ۲۰۳۰ در اکثر سازمان های فرهنگی و آموزشی با تلاش خادمیاران روی فارس در حال انجام است و سه هزار و ۹۷۷ نفر نوآموز قرآنی در کلاس های «مهدالرضا» به سبک استاد «محسن نیا» آموزش دیده اند.

وی اعلام کرد: خادمیاران سلامت برای تامین هزینه های دارو و عمل جراحی ۱۵۰ بیمار مستمند تلاش کردند و مجموع تمام اقدامات انجام شده برای کمک به نیازمندان توسط کانون های خدمت رضوی فارس در سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان بود که از طریق خادمیاران رضوی و خیران فارس و به نیابت از امام رضا (ع) تامین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار