رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی کلیه شهرهای استان خبر داد
کد خبر: ۹۵۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 09 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛رضا همتی زاده  اظهار داشت: با توجه به افزایش تصاعدی مبتلایان به ویروس کرونا در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، برای حفظ سلامت و صیانت از مردم و قطع زنجیره انتشار ویروس، در تمامی مبادی ورودی شهرهای استان از تردد خودروهای غیر بومی به داخل شهرهای قرمز و نارنجی استان ممانعت به عمل می‌آید.

وی افزود: ثبت تخلفات رانندگان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های نصب شده بر روی لباس کارکنان و حضور مامورین پلیس انجام می‌شود و رانندگان باید از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

همتی زاده در پایان در خصوص صدور مجوز تردد گفت: بر اساس ابلاغیه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ماموریت اداری، مجوزهای صادره توسط ادارات و سازمان‌ها ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری نیست.

وی گفت: فرمانداری‌ها صرفاً برای تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد و با ارائه مستندات کافی توسط افراد متقاضی برای امور ضروری از قبیل درمانی، پزشکی، اداری، قضایی، حقوقی و شاغلین بنگاه‌های تجاری مجوز صادر می‌کنند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار