فرماندار هلیلان؛
فرماندار هلیلان گفت: برگزاری کلیه مراسمات های عزا و عروسی بدلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع بوده و طبق قانون با متخلفان با جدیت برخورد می شود.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 10 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، سعید شهبازی افزود: مردم باید خطر کرونا را بیش از پیش جدی بگیرند و پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و گردهمایی اجتناب کنند. 

وی گفت:گروهای شغلی سه و ۴ با توجه وضعیت کنونی کرونای این شهرستان تعطیل است و گروه شغلی یک و ۲ و مشاغل ضروری که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشته باشند.

شهبازی بیان کرد:طرح شهید سلیمانی در این شهرستان برای کاهش شیوع کرونا و تغییر رنگ از نارنجی به زرد همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد:این تیم ها به تازگی به دستور استاندار متشکل از دهیاران و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز بهداشت فعالیت خود را در کلیه روستاهای شهرستان آغاز و تاکنون نقش مهمی در مقابله با کرونا ایفا کرده است.

استاندار ایلام مطرح کرد:قرنطینه افراد مبتلا به کرونا در سریع ترین زمان در دستور کار قرار گرفته است و در روزهای ابتدایی نوروز روند افزایشی مبتلایان کنترل و مدیریت شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار