فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر تقویت زیرساخت‌های لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 10 April 2021

زیرساخت ایجاد تمدن نوین اسلامی تقویت شود

 

به گزارش تابناک سمنان  سردار حمید دامغانی در آئین اختتامیه جشنواره فردای روشن که در سالن اجتماعات سپاه استان سمنان برگزار شد، با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهار داشت: علم یکی از زیرساخت‌های مهم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی تأکید کرد: نمی‌توان بدون توجه به ایجاد، تقویت و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم امیدی به ایجاد تمدن نوین اسلامی در جامعه داشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر تحقق و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: غلبه بر قدرت علمی غرب یکی از راه‌های مقابله با تمدن غرب است؛ بنابراین توجه به مقوله علم و دانش باید مورد توجه همگان باشد.

سردار دامغانی اقتدار علمی لازمه اقتدار در دیگر حوزه‌ها از جمله حوزه دفاعی دانست و گفت: توسعه در دیگر بخش‌ها مستلزم پیشرفت در حوزه علمی است و این نشانگر اهمیت حوزه علم و قدرت علمی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌هایی نظیر فردای روشن گفت: استفاده از تجربیات موفق یکی از اهداف جشنواره فردای روشن است؛ بنابراین باید از ظرفیت این جشنواره در راستای فرهنگ‌سازی حوزه علمی استفاده شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: تجربه نگاری و استفاده از تجربیات موفق در حوزه‌های مختلف به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم سپاه و بسیج باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار