با وجود افزایش مبتلایان کرونایی ؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: مشکلی در پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان سمنان باوجود افزایش آمار ابتلا و بستری وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 10 April 2021

 

استاندار سمنان افزود: از سپاه و بسیج می خواهیم همکاری خود را با کادر درمانی ادامه داده و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را با هدف مدیریت مقابله با کرونا ادامه دهند.
تعطیلی تمامی مشاغل به غیر از مشاغل گروه ۱

 استاندار سمنان تصریح کرد: پرداختی‌های حق ماموریت را حتما صحت بررسی خواهیم کرد و انجام ماموریت ها کاملا خلاف است و نباید انجام شود.

علیرضا آشناگر همچنین اضافه کرد: تمام فعالیت های آموزشی به صورت حضوری تعطیل است و ماموریت کارکنان دستگاه های اجرایی به شهرستان ها ممنوع می‌باشد.
آشناگر تصریح کرد: برای ۶۰ میلیون نفر بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده که در ماه مبارک رمضان پرداخت می شود و تسهیلات مشاغل تحت تاثیر کرونا به مدت ۶ ماه استمهال می‌شود.

 در مورد پذیرش بیمار در بیمارستان ها مشکل نداریم

استاندار سمنان گفت: از تلاش دانشگاه های علوم پزشکی استان در بخش های مختلف که با تلاش مضاعف در خط مقدم مدیریت مقابله با کرونا قرار دارند، تشکر می‌کنم و هرموج کرونایی که استان را فرا می‌گیرد این عزیزان با تمام وجود برای مدیریت و مقابله با کرونا تلاش می‌کنند.
وی اضافه کرد: الحمدالله با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در پذیرش بیماران در بیمارستان ها مشکل نداریم و فرایند تست و نمونه گیری به صورت منظم و در کمترین زمان ممکن در حال انجام است.
وی تصریح کرد: تعداد بستری های بیماران کرونایی در استان زیاد شده اما میزان ترخیص بیماران هم رضایت بخش است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار