مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت:این واریانت به صورت چهار بانده(بزرگراه) به طول هفت کیلومتر در حال اجرا است که تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 11 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری افزود: محور ایلام- دره شهر- پل دختر یکی از محورهای مهم استان به جهت ارتباط ایلام با استان های لرستان و خوزستان محسوب می شود.

وی ادامه داد:با تکمیل و بهره برداری از این مسیر ارتباطی نقاط پرحادثه و حذف پیچ های خطرناک جاده ایلام - بدره - دره شهر حذف خواهند شد. 

بهادری خبر داد:این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر و احداث ۱۴ دستگاه پل در این مسیر با قراردادی افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی علت کند بودن روند اجرای این پروژه را وجود معارضان از جمله خطوط انتقال آب ، گاز و برق و ارتباطات و فیبرنوری و ... عنوان کرد وافزود : با پیگیری های متعدد این موانع نیز در حال برطرف شدن هستند و روند اجرای پروژه به زودی شتاب خواهد گرفت. 

وی گفت: از مراحل پایانی طرح راهسازی سیروان - بدره ( قاضی خان- بدره) بیان کرد: طول جاده قاضی خان - بدره ۱۳ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن در محدوده شهرستان سیروان و هفت کیلومتر در شهرستان بدره است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار