رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام گفت: محموله مواد خوراکی قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در یک عملیات موفق پلیسی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 11 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی کیانی بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در امر قاچاق مواد خوراکیخارجی فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضائی و با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات موفق پلیسی از محل فعالیت متهم مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی خارجی به میزان ۳۵۰ قلم کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کیانی در پایان یادآور شد: قاچاق کالا و ارز، ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور خواهد زد و از مردم خواست، چنانچه با فعالیت غیر قانونی کسانی که امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار