مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام
شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام عنوان کرد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در گسترش پوشش نظام تأمین اجتماعی، شاغلان صنایع‌دستی در مناطق روستایی عشایری نیز بیمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 11 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بیان داشت: در سال گذشته برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی ۱۶ کارگاه فعال حوزه صنایع‌دستی درغالب طرح پشتیبان و در راستای حمایت از تولید کنند‌های صنایع‌دستی به اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی معرفی شده اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: صنایع‌دستی به‌عنوان یک منبع درآمد برای خانواده‌ها،  همواره یکی از اولویت‌های اداره کل استان بوده است چرا که این صنعت می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد مشاغل خانگی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

شنبه‌زاده عنوان کرد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در گسترش پوشش نظام تأمین اجتماعی، شاغلان صنایع‌دستی در مناطق روستایی عشایری نیز بیمه می‌شوند.

وی افزود: سالانه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در کلاس‌های آموزش مربوط به صنایع‌دستی شرکت می‌کنند که در پایان دوره به آن‌ها گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار