فرماندار دهلران گفت: با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند امروز پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 11 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری افزود: با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند امروز پلمب خواهند شد.

وی بیان داشت: از مردم هم تقاضا داریم رعایت فاصه گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و تذکرات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

وی بر ضرورت پرهیز از مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: افرادی که توجه نکنند باید منتظر برخوردهای قانونی باشند چون نباید با برپایی مراسم های عزا و عروسی سلامت مردم به خطر بیافتد.

عسگری گفت:از مردم خواستاریم که از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و در این زمینه با توجه به تشدید کرونا در خوزستان با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم نتیجه این کار را با کاهش آمار کرونا در شهرستان شاهد باشیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار