سرگرد عادل سلیمانی نژاد افزود:برخی از شهروندان اخیرا به پلیس آگاهی مراجعه کرده و اعلام کردند که افراد سودجو و فرصت طلب به شماره آنان دسترسی پیدا کرده و طی تماس تلفنی با آنان خود را مجری شبکه های رادیویی یا روابط عمومی برخی شرکت ها معرفی کرده اند.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 14 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرگرد عادل سلیمانی نژاد افزود:برخی از شهروندان اخیرا به پلیس آگاهی مراجعه کرده و اعلام کردند که افراد سودجو و فرصت طلب به شماره آنان دسترسی پیدا کرده و طی تماس تلفنی با آنان خود را مجری شبکه های رادیویی یا روابط عمومی برخی شرکت ها معرفی کرده اند.

وی بیان داشت:این افراد سود جو و فرصت طلب طی مصاحبه فرضی، آنان را به امور غیر واقعی مثل خوش حسابی در پرداخت هزینه قبض تلفن و یا برنده شدن در قرعه کشی با مبالغ مختلف اعتماد آنان را جلب و با حیله و تقلب شهروندان را به جلو باجه خودپرداز کشانده و با یکسری عملیات متقلبانه و گمراه کننده وجوهات آنان را به حساب خود و همدستان واریز می کردند.

سرگرد سلیمانی نژادمطرح کرد: این در حالی است که کلیه شرکت های مخابرات هیچگونه مبلغی از طریق اخذ شماره حساب شهروندان و یا کشاندن آنان به جلو باجه خودپرداز پرداخت نمی کنند.

وی افزود: اگر چنانچه قرار باشد پولی از بابت برنده شدن در قرعه کشی به حساب شما واریز شود به هیچ عنوان نیازی به ارائه اطلاعات حساب شخصی خود و مراجعه به دستگاه خودپرداز به همراه این افراد نمی باشد./ع

بیشتر بخوانید:



 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار