معاون جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی به بخش عمرانی پروژه های ملی کشاورزی استان فارس تزریق شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 15 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر صبوری پور با بیان اینکه از ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی جهش تولید در استان فارس، ۲۱ مورد مربوط به بخش کشاورزی است، تصریح کرد: طرح‌های کشاورزی شامل ۱۳ پروژه اقتصادی و هشت پروژه عمرانی است.

وی با بیان اینکه از هشت پروژه عمرانی، سه پروژه استانی است که اعتبارات مصوب آنها به صورت ۱۰۰ درصد تخصصی در نظر گرفته شده است، افزود: برای ۶ پروژه ملی نیز با پیگیری‌های انجام شده، بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین و ابلاغ شده است.

صبوری پور ابراز کرد: در بین ۱۳ پروژه اقتصادی بخش کشاورزی، چهار پروژه نیازمند تسهیلات می‌باشد که با همکاری دو بانک کشاورزی و توسعه تعاون در قالب تفاهم نامه، منابع مالی آنها در حال تأمین است.

وی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ۳ درصد یارانه برای کاهش سود و کارمزد تسهیلات این طرح‌ها تأمین می‌کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه پروژه‌ها در قالب تفاهم نامه بین استاندار فارس و سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد، اظهار کرد: از ۲۱ پروژه جهش تولید، ۱۲ پروژه تکمیل و تعدادی در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید.

صبوری پور بیان کرد: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد و سایر پروژه‌ها نیز متناسب با تأمین منابع تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار