معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی از همه ردیف ها سال ۹۹ به شهرداری های این استان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 15 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی روز پنج شنبه در همایش سراسری معاونان عمرانی استانداری های کشور به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون عمران و امور شهری و روستایی وزیر کشور به افتتاح پروژه های مهم استان در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: احداث شبکه اصلی عین خوش و فکه در سطح ۲۲ هزار هکتار، بهره برداری از سد شهدای ایلام، بهره برداری از پروژه های حوزه جهاد کشاورزی، افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام و میدان نفتی آذر، افتتاح پروژه های حوزه راه ومسکن ، ارتباطات، بهداشت و درمان از جمله پروژه هایی بود که سال ۹۹ در این استان به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین در حوزه عمران شهری و روستایی این استان سال ۹۹ بیش از ۷۰ میلیارد ریال طرح و پروژه به بهره برداری رسید.

کرمی یادآور شد: همچنین افتتاح پروژه‌های حوزه عمران شهری شامل توسعه فضای سبز، بهسازی و آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۹۹ بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در سال گذشته اقدامات خوبی برای دهیاری‌های استان به انجام رسید، گفت: ۳۳۵ دهیاری درجه بندی و ارتقا یافتند و اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال از محل ماده ۳۹ سوخت، ماده ۳۸ ارزش افزوده و ماده ۵۸ به این دهیاری‌ها اختصاص یافت.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: همچنین سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ ساعت آموزش برای دهیاران دهیاری‌های سراسر استان برگزار شد.

کرمی در ادامه به پروژه های در دست اقدام‌ در حوزه عمرانی این استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۴ پروژه مهم از جمله بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام هدفگذاری شده است که پیش بینی می شود تا پایان کار دولت این پروژه ها به بهره‌برداری برسند.

کرمی با بیان اینکه تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از بدو شیوع کرونا پای کار بوده و در مبارزه با این بیماری خطرناک با وضعیت نامناسب مالی متحمل هزینه های زیادی شده اند ، یادآور شد: نیازمند پرداخت مطالبات و معوقات پرسنل شهرداریهای استان در اسرع وقت هستیم.

وی افزود: با توجه به پیگیری های استاندار ایلام در پایان سال و ابتدای سال جاری برای پرداخت بدهی های شهرداری‌ها، انتظار داریم نسبت به پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری‌ها و دهیاری ها توجه ویژه شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار