مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: پروانه بهره‌برداری ۲ دفتر خدماتی، مسافرتی و گردشگری در راستای گردشگری سلامت صادر شد و با صدور این مجوزها، هم اکنون پنج دفتر گردشگری سلامت در استان فعال است.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ 18 April 2021

به‌گزارش تابناک ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: استان ایلام به دلیل همسایگی با کشور عراق و فراهم بودن شرایط تردد آسان می‌تواند میزبان گردشگران سلامت باشد و از این مزایا برای توسعه و تقویت گردشگری بهره مند شود.

شنبه‌زاده یادآور شد: امکان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت استان ایلام با کشور عراق نیز می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای توسعه فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد منطقه فراهم کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ایلام می تواند از ظرفیت همسایگی با عراق و جهش چشمگیر سطح خدمات درمانی در این استان بهره ببرد و به یکی از قطب‌های مهم گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود.

۶ دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام برگزار شد

شنبه زاده از برگزاری ۶ دوره آموزشی برای توانمندسازی نیروهای گردشگری استان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری برای ارائه خدمات بهتر، طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه‌ای بخش گردشگری و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش در استان ایلام ۶ دوره کلاس آموزشی برگزار شد.

شنبه زاده اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش‌های افزایش رضایتمندی گردشگران و غیره آشنا می‌شوند.

شنبه‌زاده با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه ای است، تاکید کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

به گفته شنبه زاده در پایان دوره برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار